מתקני תצוגה

מתקני תצוגה - הדרך אל לב הלוקח עוברת דרך חלון הראווה

לא משנה מה למדו אתכם בקורס לעסקים זעירים או מה חשבתם לעצמכם שאתם יודעים על שיווק, כאשר פתחתם את החנות הקטנה שלכם, מהר מאד תגלו כי אם לא רואים אותך- אתה לא באמת קיים. חנות יכולה להיות פנינה אמיתית מכל הבחינות: סחורה איכותית במחירים אטרקטיביים שעולה על הסחורה של כל המתחרים ואפילו השקעה מאסיבית בפרסום- אבל אם חלון הראווה שלכם לא מעורר עניין, אל תצפו ללקוחות.


התמחות של מוכרות

המוכר/ת בחנות כיום צריכה להיות הרבה יותר ממוכר/ת. ניקח לדוגמא מוכרת בחנות בגדים- עליה להיראות טוב- כדי לייצג את המותג באופן אטרקטיבי- ולא יפריע בכלל אם גם תהיה צעירה ויפה. נכון, לא יגידו את זה באופן מפורש- אבל המציאות היא שרב המוכרות הן בנות חינניות ולא נשים מבוגרות, נכון? כדאי מאד שתהיה חייכנית ושירותית, שתדע לעבוד על הקופה ולהלהיב את הקונים כך שיצאו עם כמה וכמה פריטים שלא היו קונים אחרת. אבל חשוב לא פחות- הן אחראיות על עיצוב חלון הראווה (בד"כ) באופן שבועי- כך שיראה חדש, מעניין ומושך את הלקוחות מהרחוב.


עזרים ויזואליים

כדי להציג את הסחורה שלך באופן ענייני, מרשים ומושך- ועם זאת מכובד ומעוצב- יש צורך להשתמש בעזרים. סוג מתקני תצוגה בהם אתה משתמש יכולים לעשות הרבה מאד לקונספט עיצוב חלון הראווה, החנות כולה ואפילו הסחורה שלך. כיום מתקני תצוגה באים בכל מיני צורות וצבעים- של נשים, גברים, ילדים ותינוקות (ראיתי אפילו של כלבים), עם ראשים, בלי ראשים, עם חיוכים, בלי חיוכים, עם ראש לא פרופורציונאלי ושיער אדום מטורף, של חפצים דוממים וחלקי גוף בלבד. כל דבר, כאמור, אומר משהו על החנות שבחרה בהם.


סוג החומר

לא רק צורת מתקני תצוגה היא שקובעת את האמרה שיש לה על החנות שלך. גם סוג החומר יכול לעשות הבדל משמעותי: מתקני תצוגה של רגליים, מבלונים, עושים אפקט אחר מאשר כאלה מפלסטיק. מדפים מעץ נותנים הצהרה שונה בתכלית ממדפי פרספקס או זכוכית ומדפים מעוצבים בהחלט נראים שונה ממדף מרובע פשוט. כדי למשוך את הקהל הנכון- יש צורך בבחירת הקונספט המתאים.