קניית לידים


מדריך קניית לידים:



   

מה זה לידים?

טפסי לידים – למה בכלל צריך אותם?

איפה רואים טפסי לידים?

מה מונע מהגולשים למלא טופסי לידים?

אלו שדות כדאי להוסיף לטופס לידים?

 






מה זה לידים?

טופסי לידים הם מצרך חשוב ביותר עבור מי שמעוניין למכור ולהגדיל את הרווחים שלו באתרי האינטרנט השונים. באמצעות טופסי הלידים משיגים מנהלי הקמפיינים את כל פרטי ההתקשרות של הצרכנים המעוניינים לרכוש את השירות או המוצר אותו אתם מעוניינים לפרסם. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על טופסי לידים.


טפסי לידים – למה בכלל צריך אותם?

דמיינו לעצמכם שהייתה לכם אפשרות לרכז מסד נתונים ובו תוכלו למצוא את כל פרטי ההתקשרות עם הלקוחות שהתעניינו בזמן האחרון בשירות או במוצר אותו אתם מעוניינים למכור. טופסי לידים הם למעשה טפסי יצירת קשר אותם ממלא הגולש כשברצונו לקבל הצעת מחיר או להמשיך את ההתקשרות עם בעל העסק.

בעידן הדיגיטלי הפרסום נמצא בכל מקום. כל אחד רוצה להתפרנס וכל אחד רוצה להגדיל את הרווחים של העסק שלו על ידי הגדלת מאגר הלקוחות. ניצול חכם של טפסי לידים יוכל להגדיל את מחזור המכירות של העסק שלכם ולעודד הצטרפות של עשרות ואף מאוד אחוזים של לקוחות פעילים.



איפה רואים טפסי לידים?

טפסי הלידים מופיעים בדרך כלל לצד קמפיינים פרסומיים באינטרנט ולא רק. מי שיודע לנצל את האינטרנט בכדי להגדיל מכירות, יודע כי חשוב להטמיע טפסי לידים באזורים שונים באתרי אינטרנט. בעולם תחרותי כמו שלנו המטרה שלנו היא להגיע כמעט לכל גולש שנמצא באתר שלנו. בואו נצא מתוך נקודת הנחה שנכנסים אל האתר שלכם מאות ואף אלפי גולשים בחודש. המטרה היא לגרום לכולם למלא טפסי לידים ולעודד אותם למלא פרטים ליצירת קשר. בשנים האחרונות טפסי לידים הפכו להיות יותר ויותר פופולאריים. ישנם מפרסמים באינטרנט המעמידים טפסי לידים כתשובה להפניה ממודעות במנועי חיפוש או באנרים.


מה מונע מהגולשים למלא טופסי לידים?

האינטרנט מעודד אותנו למסור את הפרטים האישיים שלנו ואפילו די בקלות. סביר להניח שלא נשאיר לכל איש מכירות שנפגוש ברחוב את השם שלנו, כתובתנו ומספר הטלפון. אך כשהפרסום הופך לחלק מתהליך החיפוש שלנו ושאנחנו כגולשים יכולים לשלוט על המידע אותו אנו מקבלים כך הפרסום הופך להיות קל יותר והסיכוי שנתן את פרטי ההתקשרות שלנו הופך להיות גבוה יותר. כך תוכלו להגדיל את הסיכויים שהגולשים ימלאו טופס לידים.

1. בקשת פרטים מינימאליים: אף אחד מאיתנו לא אוהב להרגיש חשוף. כשמדובר על טפסי לידים עלינו לחשוב יותר על טובת הגולש יותר מאשר טובת העסק שלנו. ככל שטפסיי הלידים יהיו קצרים וממוקדים יותר, כך הסיכוי שהגולשים יטרחו להשאיר את הפרטים שלהם יהיה גבוה יותר. כשמדובר על טפסי לידים כדאי להימנע מבקשת פרטים הדורשים מהגולש השקעה וכתיבה וכמו כן כדאי להימנע מראש מבקשה למילוי פרטים אישיים מאוד כמו מספר תעודת זהות .

2. מידע אמין ומקצועי: חשוב לספר באתר תוכן זמין ומקצועי. כפי שלא תשאירו את הפרטים שלכם בידי אדם שלא נתפס בעיניכם כאיש מקצוע, כך אין סיבה שהגולשים ישאירו את הפרטים שלהם באתר שלא נראה מקצועי מספיק.

3. יצירת קשר באופן מבוקר ומוגבל – בהתאם לחוק הספאם שתוקן בשנת 2008, יש לאפשר לגולש להסיר את עצמו מרשימות תפוצה ברשת. מה שזה אומר מבחינתכם שחשוב לשמור על מאגר הלקוחות ועל הלידים שהתקבלו. כדאי להמעיט ככל הניתן את הפניה ללקוחות ולספק עבורם תוכן חדשני בכל פניה מתוך כוונה למנוע מהם לעזוב את רשימת התפוצה.



אלו שדות כדאי להוסיף לטופס לידים?

השדות המקובלים בדרך כלל למילוי באמצעות טופס לידים אלו הם שם פרטי, שם משפחה וטלפון. ניתן לשקול הוספה של כתובת מגורים מפורטת (עיר, רחוב, מספר) חשוב לזכור כי הוספה של כל פרט אחר הופכת להיות מאיימת מצד הגולשים וכדאי להימנע ממנה.





הצעת מחיר בקליק לקניית לידים